Direktlänk till inlägg 28 juni 2011

hmmm sorry

Av rebecca weinemo - 28 juni 2011 11:52

förlåt förlåt förlåt att jag inte varit inne på hundra år lösen ordet har slarvat. nu är jag med jasmine o chirie mina sötnosar o bästisar. imorse gick jag till jasmine o chirie dom var nyvakna. jag satt o väntade o till slut var dom färdiga för att gå ut. senare gick vi till mig och dansade till musik på mtv. nu dansar vi till lazy song med bruno mars.  . min söta kusin binou  kommer hon är två. åker till bulgarien på lördag puss o kram hej då

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rebecca weinemo - 16 december 2011 21:49

idag har jag varit hemma. jag kollar på svenska hjältar galan dom är såå jäkla coola.  snart bloggar jag igen. ...

Av rebecca weinemo - 11 december 2011 22:34

vattenkopparna tar dö på mig    . imorron blir det till min underbara och älskade mamma <3 hon kom och gav mig en påse godis från hemmakväll. jag tänker ej såva i natt. jag har just nu på mig en one-peace, jag har 3 st nu :) vrf klagar alla på att...

Av rebecca weinemo - 4 augusti 2011 13:26

hej hej det är jag becka. idag vacknade jag av att pappa sa att han skulle till farmor o jag ville då hänga med. med jag var där så fick jag äta fika och jag fick veta att min sysling o hanns pappa kommer på besök i kväll. dom flyger från stockholm s...

Av rebecca weinemo - 3 augusti 2011 10:39

idag ska jag spendera en hel dag med farmor pappa och min kusse matilda. jag är 2 år äldre en henne så hon måste vara 10 år. aja allafall nu ska jag till knalleland med farmor pappa o matilda på mtv är det baby med justin bieber. dagens kläder skor m...

Av rebecca weinemo - 28 juli 2011 10:22

heej jag vaknade kl:4 imorse och skulle byta rum med pappa. backstreetboys är på mtv nu. idag blir det torsdagskväll med sahar eftersom floor kunde inte vara med mig o sahar på t-kvällen. nu har jag på mig min pyjamas. men på t-kvällen ska jag ha på ...

Presentation

tja jag är 11 och jag heter rebecca läs o kommetera gärna

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards